Munkatársaink

Balogh Krisztina
  • Balogh Krisztina
  • Czékmány Klára
  • Csicsó Mária
  • Farkas István
  • Gombkötő Zsolt
  • Gyulai Zoltánné
  • Kajtár Petra
  • Kővári Norbert
  • Nánai István
  • Szabjánné Farkas Mariann

Egy nyelvet beszélünk

Itt mindenki olyan, mint te. Csak egy kicsit más

Miben? Mindjárt elmagyarázom. De addig is ne félj velük kapcsolatot teremteni, ha betérsz hozzánk, hiszen ugyanaz a cél vezérel minket, mint bármely más étteremben a személyzetet: hogy a vendég jól érezze magát, és kifogástalan legyen a kiszolgálás.

Azt azonban, amit elsőre furcsának találhatsz, és érthető, ha először zavartan állsz előtte, a következők bármelyike lehet, egyben itt a helyzetre a megoldás:

  • Van, aki nehezen és korlátozottan mozog, neki azzal tudsz segíteni, ha elveszed vagy ráteszed a tálcára a tányérokat, poharat.
  • Van, aki rosszul hall, főleg, ha kicsit nagyobb az alapzaj, neki azzal segíthetsz, ha beszédkor szembe fordulsz és erősebben artikulálsz vagy mutatod számára a kért étel, ital jelét.
  • Van, aki nem tud egyszerre túl sok mindent megjegyezni, neki az jelent segítséget, ha rövid, csak a legfontosabb információt tartalmazó mondatokkal beszélsz.
  • Van, aki rosszul lát, neki mi próbáljuk a munkavégzést segítő eszközöket biztosítani, Te pedig azzal segíthetsz, ha felolvasod, elmondod a számára nehezen olvasható információt.
  • Van, akinek az idegrendszere elfárad a túl sok ingertől, és ilyenkor esetleg nem megfelelően viselkedik, alaptalanul ingerült, udvariatlan lesz. Ilyenkor a türelem és a megértés segít, ne erőltesd az információ megértetését, inkább jelezd a nekünk, és küldünk egy másik kollégát.

a kommunikációról:

Kollégáink csodálatosan bátrak, és nyitottak arra, hogy meséljenek magukról, szívesen beszélgetnek veled, jelzik, hogy nekik mi a gondjuk. Természetesen lehetnek jobb és rosszabb napjaik, néha nyitottabbak, máskor visszahúzódnak, bezárkózhatnak belső világukba. Ha kérdésed van, nyugodtan tedd fel. És ne légy zavarban, nevezd nevén a dolgokat, bátran használd az „akadályozottság”, a „fogyatékos” vagy „speciális szükséglet” szavakat. De van, amit nem szeretünk, például a „beteg” vagy „sérült” kifejezéseket.

a pénzügyekről:

Mi egy társadalmi vállalkozás vagyunk. Ez azt jelenti, hogy fontos küldetésünk van; fogyatékos emberek méltányos és tartós foglalkoztatását, valamint az értékteremtő munkából származó önbecsülését biztosítani. Ugyanakkor bevételeinkből finanszírozzuk működésünket, a Hegyvidéki Ízlelő kialakításához semmilyen támogatást sem kaptunk, mindent saját forrásból és hitelből fedeztünk. Ezért is nagyon fontos számunkra, hogy sok elégedett és visszatérő vendégünk legyen. Mindezek miatt, nem tudunk ingyenes vagy önköltségi áron étkezést biztosítani, még nemes célok esetében sem.

Végül, szeretnénk ha tudnád, hogy áraink nem tartalmaznak szervizdíjat, és kollégáink nem fogadhatnak el borravalót. Ugyanakkor ezzel egyenértékű vagy ennél bőkezűbb adományt őszinte hálával fogadunk a pultnál. Mivel közhasznú, nonprofit vállalkozásként működünk, biztos lehetsz abban, hogy minden egyes forintot alapcéljaink megvalósítására fordítunk.

a minőségről:

Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy az Ízlelőben minden a minőségről szóljon. Gondosan választottuk ki a tereket megálmodó építészt, a terveket megvalósító kivitelezőt vagy a konyhatechnológiát, mely biztosítja a kifogástalan minőségű ételek készítését. A minőség garanciája mégis a konyhát vezető kiváló séf, és felszolgálók munkáját irányító nagyszerű menedzser.

Körültekintő gondossággal választjuk ki a felhasznált alapanyagokat. Minimalizálni törekszünk a félkész, kényelmi termékeket és a nagybani árut. Vagyis nálunk minden „valódi” élelmiszerből készül, lehetőség szerint minőségi helyi, magyar alapanyagot használunk, és körültekintően figyelünk a környezet fenntarthatóságra, például előnyben részesítjük a csomagolásmentes alapanyagokat, termékeket. Így biztos lehetsz abban, hogy nemcsak ízletes és változatos, hanem egészséges ételeket és italokat is fogyaszthatsz az Ízlelőben.